Dexter 8×1 „A Beautiful Day”

Dexter-Season-8

După o pauză care părea ca nu se mai termină, a început într-un final şi sezonul 8 din Dexter. Sezonul terminal, ca toate celelalte, va avea 12 episoade, din care unul s-a consumat. Îmi era dor de acea senzație de entuziasm care mi-o induce acest serial, senzație care nu am am mai simțit-o de când am terminat Breaking Bad, al cărui final de sezon îl aștept de asemenea.

După cum bine știți, la sfârșitul ultimului episod, LaGuerta a fost eliminată, rezolvând astfel toate problemele lui Dexter. După șase luni după evenimentele violente, regăsim un peisaj cu totul schimbat: Dexter trăieste fericit alături de fiul său Harrison departe de probleme, iar Debra pare să o fi luat pe arătură, dar după mai multe cugetări descoperim că este doar de dragul meseriei.dex8still3

Apariția unui nou criminal în Miami, o introduce pe neuropsihologa Evelyn Vogel în investigaţia aflată în desfășurare, ea fiind specializată pe studiul psihopaţilor. Daca era normal ca Dr. Vogel sa se ocupe exclusiv de investigație, vedem ca aceasta prezintă un interes mărit pentru Dexter, interes întemeiat, deoarece confruntarea de la finalul episodului ne face cunoscut faptul ca Vogel știa mult mai multe despre Dexter decât majoritatea.Episode 801

După un asemenea episod nu poți decât să numeri zilele până la următorul. Plin de suspans, prezentat inteligent, lăsând o doză uriașă de curiozitate pentru evenimentele ce urmează. Vă las şi un promo pentru episodul următor, să vă faceți astfel o idee despre ce veți vedea săptămâna viitoare.

Tag-uri:, , , , , , ,

4 gânduri despre „Dexter 8×1 „A Beautiful Day”

  1. Nymphtetamine Iulie 2, 2013 la 17:52 Reply

    Eu abia acum am terminat sezonul 6 si am facut o mica pauza. But I can’t wait to start again!

    • adrianteglas Iulie 2, 2013 la 19:21 Reply

      Acum, cand mai sunt doar 11 episoade parca as vrea sa nu se mai termine:))

  2. Roscova Alexandra Iulie 5, 2013 la 21:58 Reply

    Adrian asa este, cand e aproape gata atunci ne uitam mai atent si dorim sa nu se termine. Imi place Dexter deoarece e chiar interesant si astept multe, dar multe sezoane noi.

    • adrianteglas Iulie 5, 2013 la 22:00 Reply

      Cine stie, poate acesta nu va fi sezonul final!

Lasă un răspuns

