Ai nevoie de o provocare? Participa la campaniile BlogAwards

Cam de la începutul anului 2013, m-a “lovit” o nouă pasiune, aceea de a fi blogger. Nu știu dacă mă pot numi blogger, sunt un fel de blogger mai mic, pentru că nu stăpânesc foarte bine această îndeletnicire, însă totul se învaţă. Pasiunea pentru filme mi-a dat un imbold pentru a deschide un blog, care iniţial l-am deschis doar din plăcerea de a scrie. Cu timpul, am văzut tot felul de concursuri prin blogosferă, cu premii mai mult decât atrăgătoare, şi am zis că de ce să nu particip şi eu. Primul meu contact cu astfel de concursuri a fost în cadrul platformei pentru bloggeri, BlogAwards, în cadrul căreia am participat la două campanii, fiind câştigător într-una din ele,campania mea de debut. Deși am participat la doar două campanii, nu mă pot declara decât mulțumit de colaborarea mea cu BlogAwards, pentru că în condițiile actuale, VIITORUL SUNĂ BINE.advertiser

BlogAwards.ro s-a lansat în luna Martie a anului 2011, fiind primul site romanesc care susținea campanii şi concursuri pentru bloggeri. Încă de la înființare, platforma BlogAwards a devenit cea mai eficientă metodă de promovare pentru advertiseri, care primesc trafic şi clienți noi, în schimbul premiilor oferite participanților.logo1 Datorită profesionalismului de care dau dovadă, aceștia colaborează cu cele mai mari branduri din toate domeniile, oferind atât boggerilor înscriși în cadrul campaniilor cât şi celor care le sponsorizează, oportunităţi unice de care nu pot beneficia oriunde.blogger

De ceva timp, brandurile românești de electronice progresează tot mai mult în ceea ce privește calitatea şi tehnologia, lucru absolut normal, pentru că noi românii avem toate calităţile necesare pentru a susține o marcă de succes. La fel este şi Allview, un brand românesc aflat într-un progres rapid, care oferă o tehnologie de cea mai bună calitate, la preturi accesibile pentru orice român.

Cutreierând pe site-ul lor, am pus ochii pe un smartphone cu caracteristici mai mult decât decente, şi cu un preț la îndemâna oricui. Este vorba de Allview A4All, care vine echipat cu un procesor Cortex-A9 la 1 GHz, un display de 3,5 inch, Bluetooth 4.0 şi GPS. Design-ul ergonomic şi finisajul de cea mai bună calitate va atrage cu siguranță privirile invidioase ale prietenilor voștrii, iar prețul redus la care se comercializează nu vă va pune în pericol bugetul.A4ALL-Principala-2

În concluzie, vă recomand serviciile şi produsele oferite de Allview, fiind un brand romanesc, de bună calitate, care vă aduce tot timpul ceva nou la nivel tehnologic şi vizual. Susțineți mărcile româneşti în plină ascensiune, pentru că în felul acesta duceți la crearea mai multor locuri de muncă, iar banii obținuți din vânzările acestor firme vor ramane în ţara noastră, unde vor fi reinvestiți, ci nu vor pleca peste hotare de unde nu o să vă aducă nici un beneficiu.

Articol inscris in cadrul campaniilor BlogAwards.

Tag-uri:, ,

3 gânduri despre „Ai nevoie de o provocare? Participa la campaniile BlogAwards

  1. Valeria Iunie 3, 2013 la 16:43 Reply

    Daca vrei sa fi cunoscut nu mereu trebuie sa participi la campanii, de multe ori te faci cunoscut cand intri in grupuri cunoscute de bloggeri.

    • adrianteglas Iunie 3, 2013 la 18:38 Reply

      Nu am spus eu asta, dar ca sa intri in grupuri cunoscute de bloggeri trebuie sa fi acceptat mai intai 🙂

  2. Alexandru Iunie 17, 2013 la 12:35 Reply

    E o chestie si aceste metode, eu nu prea particip la campanii deoarece eu pierd mai mult. Aici daca te gandesti bine, un blog fara advertoriale e mult mai pretios decat unul cu zeci de astfel de articole.

Lasă un răspuns

