Review Caiet Skag Ar

De îndată ce am văzut campania celor de la Blogal Inititive, nu am mai stat pe gânduri şi am scris un articol, pentru a avea plăcerea să testez caietul cu realitate augmentată. Nu mai auzisem până atunci acest termen, așa că curiozitatea a fost mare. Am primit unul din cele 8 modele, şi anume modelul cu delfin, unul dintre cele mai deosebite. Dacă unii ar spune că s-ar fi potrivit un model mai masculin, delfinul reflectă inteligenţa şi prietenia, fiind considerat cel mai inteligent mamifer.

Caietul este format din 60 de file de calitate superioară, ținute laolaltă de o spiră din oţel. La atingere, hârtia pare de o calitate cum nu am mai văzut, nu am scris încă in el, dar poate o s-o fac in viitor, însă nu mă lasă inima să-l mâzgălesc la cât e de frumos, așa nou şi imaculat.

În era asta a tehnologiei, nu m-aş mira ca aceste caiete sa fie de nelipsit din ghiozdanul fiecărui elev, pentru că după părerea mea aceasta este noua generație de caiete. La bunăvoința unui coleg am testat posibilitățile caietului, iar fără să dau prea multe detalii am sa va las un mic clip cu ceea ce poate acest caiet.

Recomand caietele Skag Ar tuturor persoanelor care îşi doresc mai mult decât un simplu caiet, sau iubitorilor de tehnologie, care doresc sa fie în pas cu cele mai noi invenții.

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

