Parker

parker-494372l

 Titlu original: Parker

 Regia: Taylor Hackford

 Actori: Jason Statham, Jennifer Lopez, Nick Nolte

 Gen: Crima, Thriller

 Durata: 118 minute

 Nota IMDb: 6,2

 

De la filmele unde a jucat sub tutela lui Guy Ritchie, Jason Statham a devenit actorul meu preferat de acțiune din mai multe motive:

1. Îşi face singur cascadoriile

2. Surprinde de fiecare dată cu niște mişcări de luptă explozive

3. Rolul de dur îi vine ca o mănușă

Filmul este inspirat din nuvelele lui Donald E. Westlake, care a murit în 2008, filmul fiind realizat şi în memoria acestuia. Parker era un hot cu un cod de etică foarte bine stabilit, un fel de Robin Hood fără săgeți.parker-653318l-imagine După ce este șantajat de partenerii săi, este aruncat în stradă mai mult mort decât viu, Parker îşi va căuta dreptatea, pentru care va merge până în pânzele albe. Setea de dreptate îl va duce pe Parker în West Palm, unde se va întâlni cu Leslie Rodgers, un agent imobiliar local, care va renunța la rolul de consultant, si va deveni ajutorul lui Paker în operațiunea de căutare a nelegiuiților care l-au înşelat.parker-504738l-imagine

Filmul nu surprinde cu nimic, este un crime-thriller obișnuit, 118 minute cu acțiune a la Jason Statham, cu multe lupte corp la corp, din care Statham iese mereu învingător. Ca de obicei, avem parte şi de exagerări, după ce Parker este angrenat într-o luptă aprigă din care iese foarte şifonat, îşi revine ca prin minune şi merge să cotonogească o gașcă de băieți răi. Norocul lui a fost că a îndepărtat pinii de ardere din armele tipilor cu o noapte înainte.

Jennifer Lopez nu oferă nimic ieșit din comun, iar per total nu reușește nimic mai mult decât o interpretare mediocră. Părerea mea este ca Jennifer nu este făcuta pentru actorie, are o interpretare forțată de multe ori, deci cel mai bine este sa rămână la muzică, domeniul la care se pricepe cel mai bine.parker-771729l-imagine

Scenariul scris de John J. McLaughlin(Black Swam, Hitchcock) şi inspirat din nuvelele lui Donald E. Westlake este destul de bun, dar subţire, fără o complexitate prea mare sau o imprevizibilitate ieșita din comun.

Concluzie: Daca v-a fost dor de Jason Statham, de luptele violente în stilul lui caracteristic şi dacă vreți s-o vedeți pe Jennifer Lopez în câteva ipostaze sexy, Parker o să vă satisfacă cerințele.

Tag-uri:, , , , , ,

4 gânduri despre „Parker

  1. Javra Mai 6, 2013 la 18:30 Reply

    Părerile despre filmul ăsta sunt împărţite.
    Am ajuns la concluzia că mai bine văd altceva.

    • adrianteglas Mai 6, 2013 la 18:32 Reply

      Eu sunt un fan al filmelor lui Statham, astfel incerc orice film nou de-al lui, dar daca timpul tau e limitat si nu esti fanul lui poti vedea alt film de actiune, sunt destule!

  2. Vienela Mai 11, 2013 la 21:44 Reply

    Imi place felul in care faci recenziile filmelor. Am vazut acum cateva zile acest film. Nu este chiar genul care sa ma atraga, dar daca rula mi-am spus ca pot arunca si eu cate un ochi. Imi place mult acest actor si probabil asta m-a facut sa nu adorm dupa primele minute, cand mi-am imaginat deja sfarsitul. :))

    • adrianteglas Mai 11, 2013 la 22:15 Reply

      Esti prima care imi spune asta. Multumesc!

Lasă un răspuns

