Concurs

concurs-suntem-din-acelasi-film_size7

Pe data de 22 Aprilie s-a împlinit exact o lună de când a luat ființa blogul, iar ca sa marchez acest eveniment am să organizez si eu un mic concurs, poate în acest fel mai fidelizez niște cititori. Concursul va fi de tipul cel mai bun comentariu câștiga, aşa că aștept cât mai multe comentarii de la voi să am de unde alege un câştigător. Vor fi două premii, constând in următoarele DVD-uri:

img224779_23042012131216_0

The Descendants(2011): Regizorul Sidewys(Alexander Payne) revine cu un film cald şi plin de replici spirituale pe care revista Rolling Stone îl numește “ atât de aproape de perfect”. Cu George Clooney in rol principal, filmul a fost un succes al anului 2011, reușind sa câștige un Oscar pentru cel mai bun scenariu adaptat, plus alte două premii la Globul de Aur, pentru cel mai bun film si cel mai bun actor in rol principal. Pentru a câștiga DVD-ul nu trebuie decât sa spuneți ce înseamnă pentru voi familia, lăsând un comentariu mai jos. Autorul/Autoarea  celui mai original răspuns va primi premiul in termen de maxim 10 zile de la încheierea concursului.

img281582-08032013100428-0_350x350c_4bpp

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2(2012): Fenomenul Saga Amurg ajuns la ultimul capitol. Bella si Edward sunt doi părinţi fericiți. Cu toate acestea, nașterea copilului lor va crea un conflict între Bella si prietenul ei de-o viața, Jacob. Însa acest conflict va escalada si va declanșa un război de amploare intre clanurile Cullen si Volturi. Pentru a câștiga DVD-ul nu trebuie decât sa spuneți de ce v-a plăcut sau nu ultima parte a francizei, lăsând un comentariu mai jos. Autorul/Autoarea celui mai amuzant si original comentariu va primi primi premiul in termen de 10 zile de la încheierea concursului.

Nota: O singura persoana nu poate câștiga ambele premii, așa ca va trebui sa alegeți unul dintre cele doua premii. Concursul se va încheia pe data de 10 Mai, ora 23:59. Succes!!

Tag-uri:, , , , , ,

16 gânduri despre „Concurs

  1. Stan Elena Mai 1, 2013 la 11:21 Reply

    Familia poate însemna, în funcție de membri ei, experimentarea raiului sau a iadului încă de pe pământ. Oricum, în orice familie se va găsi cineva să spună:”Dacă nu aș fi eu…” sau ”Eu fac totul în casa asta!” Și decât să aud, mai bine zic!!!

    • adrianteglas Mai 1, 2013 la 11:32 Reply

      Oficial esti inscrisa in concurs. Multumesc pentru participare!

  2. Javra Mai 1, 2013 la 15:57 Reply

    La multe luni, Adrian!

  3. Movie Zone Mai 2, 2013 la 00:24 Reply

    la cat mai multe luni 😉
    deci sa fac un comentariu la ce film doresc?

  4. Vienela Mai 3, 2013 la 18:19 Reply

    Familia este cel mai important lucru in viata oricarui om. Familia te sprijina cand te clatini, familia iti da curaj cand simti ca nu poti merge mai departe, familia iti ofera dragostea fara de care nu poti trai. Sa iti mai spun de cate ori am scris despre familie pe blogul meu? :))

    • adrianteglas Mai 3, 2013 la 19:39 Reply

      Ai cuprins toate acele posturi prin acest comentariu:)) Multumesc pentru participare!

  5. […] că dați o tură pe la Adrian și al lui concurs ce îl puteți găsi AICI și participați, nu strică să vă încercați […]

  6. Raluca Mai 8, 2013 la 21:27 Reply

    Paradisul? Paradisul se poate duce dracu! spune personajul interpretat de George Clooney, la un moment dat in film. Familia inseamna acasa. Acasa e acolo unde esti cu familia si ei sunt alaturi de tine. Orice decor e perfect daca esti alaturi de cine trebuie. Daca nu mai esti dezorientat, si simti ca ai un punct de sprijin, o imbratisare calda. Familia e centrul universului. Indiferent daca vorbim de o familie restransa, unde unul din parinti lipseste, sau de o familie mare. Familia reprezinta radacinile noastre, fara de care nu te poti inalta mandru si verde.

    • adrianteglas Mai 8, 2013 la 21:29 Reply

      Foarte frumos comentariu! Multumesc pentru participare.

  7. omulvaly Mai 8, 2013 la 23:46 Reply

    Pentru al doilea DVD comentariul meu este ca nu mă pot pronunta, în schimb as vrea sa vad filmul pentru ca ar fi al 3-lea film vazut in acest an !

  8. omulvaly Mai 8, 2013 la 23:52 Reply

    In ceea ce priveşte familia , pentru mine ea reprezintă scopul existenţei si atat de mult cred acest lucru incât m-am înscris în rândul familiştilor de la 19 ani, iar acum am doar realizări care mă fac mândru de concepţia mea : am o casă a familiei , am sotia pe care mi-am dorit-o şi un copil unicat cărora le dau dragostea şi protecţia mea fiind răsplătit şi eu cu dragoste şi înţelegere. Familia este dumbrava minunată a fiecărui copil !
    P.S. Consider că atata timp cat ambele dvd-uri sunt atractive , doar juriul poate decide comentariile castigătoare 😀 !

  9. Movie Zone Mai 11, 2013 la 00:17 Reply

    “The Descendants” urmareste cu un scop rolul familiei, chiar mai mult se invarte in jurul responsabilitati unui parinte care se confrunta cu o situatie iesita din comun. Universul familiei e bine descris prin situatiile infatisate in cadrul acestui film care ne demonstreaza ca spontaneitatea evenimentelor poate aduce pe oricine in pragul crisparii si refuzului de-a reactiona pe masura vestilor proaste. Ironia e si mai mare datorita faptului ca toata actiunea se petrece intr-un loc unde se stie ca fericirea ar fi acasa la ea…Haway.
    George Clooney nu e intr-un rol reprezentativ pentru tipul de personaj abordat de-a lungul carierei sale de actor, de altfel ajunge sa dea o alta alura protagonistului nostru intr-o drama de familie cu accente de fin umor ironic.
    P.S. in privinta orei, aici in Polonia inca e 10 mai 😀

  10. […] cum bine știți, acum mai bine de o săptămână am lansat primul concurs pe blog, pentru a celebra o lună de activitate. Acum a venit momentul sa anunț şi […]

Lasă un răspuns

