E usor sa daruiesti Partea II

Tuturor ne place sa primim cadouri, unii primesc mai des, iar alții doar in zile de mare sărbătoare(cazul meu). Când facem un cadou cuiva drag, nu contează valoarea materiala, ci mai mult valoarea spirituala a acestuia. Ca sa para si mai credibila aceasta afirmație, am sa va spun o poveste din copilăria mea care va sublinia ideea subliniata mai sus.bucurie_cadou

Pana pe la vârsta de 10 ani nu m-am putut opri din colecționatul surprizelor de al chipsuri, eram pur si simplu dependent, nu alta. Daca tot eram fanul înrăit al surprizelor nu se putea sa nu particip la fiecare concurs organizat de firma respectiva ca cine știe, da norocul si peste mine, lucru care nu s-a întâmplat niciodată din păcate. Am câștigat o singura data doua albume in care se colecționau abtipildurile de la pachetele de snack-uri.images Câteva zile mai târziu a fost ziua unui bun prieten, așa ca am fost si eu invitat. Cum era rău de bani in acea vreme, eu am luat cu mine drept cadou unul dintre albumele castigate si o ciocolata. Ajung acolo si vad ca toți o dădeau cu cadouri scumpe, de fița la vremea aia, dar lipsite de esența. daciiMare le-a fost mirarea invitaților când a deschis cadoul meu si a spus in gura mare “ E cel mai frumos cadou de ziua mea”. Nu pot sa descriu in cuvinte ce stare am avut in acel moment, dar in mod sigur nu mi-am putut încăpea in piele de bucurie.

Luați exemplu din povestea care v-am spus-o mai sus si încercați de fiecare data sa dăruiți cu sufletul, NU cu buzunarul.

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

