Experienta Zorile Store+ Review Rider R3 AD X

Azi va scriu cu veselie despre-o mare bucurie,

Un colet azi a sosit

La un tanar diferit

Dar va spun povestea-ntreaga

Ca altfel nu poa’ sa meargă!

Daca filmul i-a plăcut,

Un mic blog el si-a făcut

Si gândit-a el sa scrie,

Despre tot cu măiestrie.

Cum castigul ii plăcea

Se gândise el așa:

Ce de-acuma înainte

La concursuri sa prezinte,

Un articol, doua ,trei

Totul pentru cativa lei.

Căutat-a el o vreme

Mintea nu prea-i dădea semne,

Zeci de-ntreceri a văzut, Niciuna nu i-a plăcut

Totuși a mai căutat

O campanie a aflat

Si in ceas târziu a spus:

“Frate, hai cu capul sus!”

Regulile le-a citit, si un text a dibuit

Dibuiala lui era, ceva slab, sa zic așa

Dar destul era sa fie,

Pentru a lui pledoarie.

Saptamanile-au trecut

Răbdare n-a mai avut,

Dar răsplata avea sa vina,

Intr-o zi din saptamana!

După cum se poate observa si din manifestarea “poetica” de mai sus, am primit in sfârșit coletul de la Zorile Stare. Care colet?

V-am spus acum ceva vreme despre campania inițiata de Blogul Inițiative in colaborare cu Zorile Store, “Blogger Ambasador Zorile Store”, la care m-am înscris in ultimul moment, cu gândul de a câștiga ceva experiența si pe deasupra sa mă aleg cu o pereche de papuci gratuiți. Chiar daca nu am primit produsul inițial din motive de stoc, alternativa pe care am ales-o nu a fost mai prejos.08550b11d66e4b4cda111caaa819915fc4c62d42

Primele impresii: Papucii vin intr-o cutie de culoare verde cu logo-ul firmei imprimat, care pot sa spun ca are un aspect comercial deosebit, aproape ca-ti vine sa-i cumperi doar pentru cutie:)). Glumesc bineînțeles, nu poți sa cumperi un produs doar pentru cutia acestuia, oricât aspect comercial ar avea, ci trebuie sa cumperi un produs pentru calitatile acestuia. Se pare ca papucii sunt fabricați in Brazilia, lucru surprinzător, dar fac si brazilieni ce pot ca tot vine CM 2014. Ceea ce îmi place foarte mult la ei este ca logo-ul nu lipsește, este pus unde trebuie si cum trebuie, dandu-le un plus de aspect.

Construcție si materiale: Ca si majoritatea papucilor de la Rider, si acesta beneficiază de o talpa EVA, amortizoare de șocuri, iar striațiile de pe suprafața tălpii oferă o aderenta foarte buna in mers. Papucii au o talpa dubla, partea inferioara fiind cea propriu-zisa de care sunt legate si baretele, fapt care conferă papucilor un plus de rezistenta. Partea superioara este confecționata dintr-un material sintetic moale, ca un fel de gel, care prezintă niște canale, astfel oferă un confort deosebit si o aerisire a piciorului foarte buna, toate in același timp. Design-ul este foarte bine pus la punct, papucii fiind ergonomici, construiți întocmai după forma piciorului, satisfăcând astfel si cele mai pretențioase gusturi.

Testarea: Tot răul spre bine….. Am primit papucii cu o oarecare întârziere, dar numai bine, au venit la pachet odată cu vremea buna. Descrierea de pe situl celor de la Zorile Store spunea ca papucii sunt alegerea perfecta pentru o zi la piscina sau la plaja. Ei bine, eu n-am piscina si nici plaja, dar in schimb am o adunătura de nisip înconjurata de apa, un fel de Insula Rhodos, deci am testat produsul 2 in 1, insula+piscina. Zis si făcut. Iau bermudele pe mine, papucii in picioare si undita in spate, ca cine știe, oi dezmierda si cativa pești. Nu știu daca mă credeți, dar mercurul din termometre sarea de 20 de grade, ce sa mai, o zi de primăvara in toata regula, păcat ca apa era inca rece ca o puneam de o scalda,… poate papucii erau buni ca si labe de scafandru:)). Experiența cu papucii Rider a fost foarte buna, dovedindu-se ca lucrurile despre care se vorbește in prezentare nu sunt puse degeaba, papucii fiind foarte confortabili, iar pe langa asta sunt si foarte cool, nu degeaba au atras câteva priviri invidioase care întrebau de proveniența papucilor. Mare mândria mi-a fost când le-am spus ca i-am primit gratuit in teste.

Cam asta ar fi rewiev-ul papucilor de la Zorile Store. Daca v-a prins primăvara pe nepregătite si nu aveți imbracamintea sau incalatarile adecvate, nu ezitați sa dați o raita la Zorile Store, unde preturile bune si mărcile de renume sunt la ele acasă!!

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Experienta Zorile Store+ Review Rider R3 AD X

  1. […] Locul 9: 10 puncte Blogal + eligibil pentru pentru finala competiției “Blog ambasador pentru ZorileStore.ro”: Adrian Teglas 4 puncte (1+3), care a participat cu următoarele postări: Ambasador Zorile Store și Experienta Zorile Store+ Review Rider R3 AD X; […]

Lasă un răspuns

