Elita Gangsterilor

gangster-squad-145424l

Titlu original: Gangster Squad

 Regia: Ruben Fleischer

 Actori: Sean Penn, Ryan Gosling, Emma Stone, Josh Brolin, Nick Nolte

 Gen: Crima, Drama

 Durata: 113 minute

 Nota IMDb: 7

 Nota: 7,5

In sfârșit am intrat si eu in rând cu lumea… am văzut Gangster Squad. Am auzit de acest film in toamna anului trecut, si de atunci l-am așteptat, fiind convins ca nu are cum sa dea greș. Filmul beneficiază de o distribuție de prima mana, care va juca un rol important in ridicarea calitatii filmului.

Inspirat dintr-o poveste reala, filmul vorbește despre lupta LAPD împotriva mafiei din Los Angeles, in jurul anilor 40-50’. Mickey Cohen, fost boxer născut in Brooklyn, era seful mafiei din Los Angeles, având stăpânire totala asupra orașului, fiind ajutat si de majoritatea oamenilor politici care ii avea sub influenta.gangster-squad-movie-image-sean-penn

Satul de dominația lui Mickey, Parker, seful politiei, îl angrenează pe sergentul John O’Mara intr-o operațiune secreta, care avea menirea sa distrugă imperiul lui Cohen. Pentru a putea reuși avea nevoie si de o echipa capabila, pe care sa se poate baza. Cu ajutorul șotiei sale ii recrutează pe ce mai duri polițiști din Los Angeles la care se mai adaugă un mexican, tanar, dar plin de dorința. imagesCu echipa formata, armele incarcate si o voința de fier, cei șase gangsteri vor începe un război aprig din care doar unul poate ieși învingător.the-gangster-squad-168777l-imagine

A meritat toata așteptarea pentru acest film, pentru ca ce pot sa spun, m-a surprins intr-un mod plăcut. Acțiune pura, puzderie de arme si impuscaturi, bani, sânge pe toți pereții, amuzament in doze mici, încoronat cu un joc actoricesc de excepție, astea sunt toate ingredientele unui film de acțiune adevărat. Cu un cadru al epocii descris foarte frumos, regizorul reușește sa facă un film de calibru, de care îmi voi aminti cel puțin un an de acum înainte. Răzbunările in plina strada, tensiunea, suspansul si ceva explozii spectaculoase te țin in priza pe toata durata filmului, fara a plictisi vreun moment. Actori au fost si ei de nivel înalt, mi-a plăcut in special Josh Brolin, de care nu am auzit prea multe pana acum, si Sean Penn pe care nu l-am mai văzut dând cu pumnul așa bine de multa vreme.

Nu știu daca Gangster Squad va ramane in amintirea noastră un timp îndelungat, dar cert este ca in acest moment este un film care merita văzut.

Tag-uri:, , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Elita Gangsterilor

  1. Movie Zone Aprilie 13, 2013 la 13:23 Reply

    nu l-am vazut inca dar era mult asteptat pentru mine mai ales de cand urmaresc Boardwalw Empire 😀

    • adrianteglas Aprilie 13, 2013 la 18:12 Reply

      E un film foarte bun, merita fiecare minut

Lasă un răspuns

