Hanniball- „A killer is reborn”

hannibal-460576l

Am fost asaltati in ultimul timp cu tot felul de seriale, unele mai bune, altele mai putin bune. Cert este ca in acest inceput de an am avut parte de ceva seriale bune din care amintim The Following, The Americans si Arrow, chiar daca a fost lansat la sfarsitul anului 2012 am tinut mortis sa-l mentionez.

Daca pana acum totul a mers bine ma astept ca de acum incolo sa mearga si mai bine, ceea ce imi da aceasta speranta este un noul serial, Hannibal, care va fi difuzat la noi pe canalul AXN. Premiera va avea loc luni, 8 Aprilie, de la ora 22:00.hannibal-355316l-imagine

Se pare ca actiunea serialului se va desfasura inaintea celor intamplate in The Silence of The Lambs, Hannibal sau Red Dragon. Pe vremea aceea Dr. Hannibal Lecter era un psihiatru genial angajat de FBI pentru a-l ajuta pe inzestratul agent Will Graham la prinderea unui criminal periculos care pe deasupra mai era si canibal. Si cine putea ajuta oare la prinderea unui criminal decat criminalul insasi ? Dr. Lecter se va juca cu mintea celor de la FBI, trimitandu-i tot timpul in directia gresita, ajutat de o intelgenta malefica.hannibal-731047l-imagine

Dupa prestatia lui Anthony Hopkins in Silence of The Lambs nu vad pe cineva sa egaleze performantele lui, dar actorul care il va interpreta pe Dr. Lecter, Mads Mikkelsen, imi da incredere maxima doar uitandu-ma  la figura misterioasa si diabolica care o afiseaza. Am niste asteptari uriase de la acest serial, sper sa nu ma dezamageasca si sa fie un subiect pe cinste de discutat aici pe blog dupa  fiecare episod.

Mai fac parte din distributie Hugh Dancy (The Big CKing ArthurBlack Hawk Down), Caroline Dhavernas si Laurence Fishburne.

Stau cu sufletul la gura pana pe data de 8 Aprilie, mai ales dupa ce am citit cronicile pozitive si am vazut nota de pe IMDB, asa ca nu ramane decat sa asteptam premiera.  O sa revin pe data de 9 Aprilie cu recenzia primului episod, cu parerile si impresiile date de primul episod.

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

